Zdrava Hrana

Moguće da je u tome tajna zdrave kose Meghan Markle?

Taryn Elliott via Pexels

Donosimo plan prehrane Meghan Markle s naglaskom na doručak jer su svi poludjeli za smoothiejem kojim ona započinje dan

Voljeli Meghan Markle ili ne, jedno je sigurno – o ovoj slavnoj dami naprosto ne možemo prestati čitati. Od udaje za princa Harryja mediji je opsjedaju, a obožavatelji ne prestaju biti intrigirani njezinim životom.

Zato vam donosimo njezin plan prehrane s naglaskom na doručak jer su svi poludjeli za smoothiejem kojim Meghan započinje dan. Tko zna, na kraju možda je baš u tome tajna njene zdrave kose kako se pita beogradska umjetnica Konstrakta.

Mnoge slavne dame dan počinju upravo smoothiejem, što u potpunosti ima smisla jer vas ovaj napitak uz dobar doručak može držati sitima većinu dana. No, ovaj kakav si svako jutro priprema Meghan Markle postao je veliki hit.

SMOOTHIE OD BOROVNICA

Sastojci:
  • jedan paketić proteinskog praha ili smoothie shake praha po želji, Meghan koristi ‘Clean cleanse vanilla’ prah, no vi možete koristiti i proteinski prah konoplje koji je još bolji izbor jer će vas držati sitima satima. Najbolje da kupite veliko pakiranje pa plastičnom mjericom koja dolazi u pakiranju izdvojite količinu koja vam je potrebna za smoothie
  • pola šalice smrznutih borovnica (no bilo koje bobičasto voće je jednako dobar izbor)
  • jedna žličica cimeta
  • šačica chia sjemenki
  • pola šalice bademova mlijeka
  • pola šalice kokosove vode

Priprema: Samo izmiksajte sve sastojke i uživajte

Meghan je ipak priznala da ne može odoljeti pomfritu i crnom vinu, koje voli čak više od čokoladnog deserta, no smatra kako u svemu treba biti umjeren i razuman te treba poznavati svoje tijelo, kako bismo lakše uvidjeli kako reagira nakon određene namirnice. Stoga preko tjedna jede zdravo te nastoji što više jesti vegansku hranu, a vikendima je fleksibilnija.

Ipak, dan obavezno započinje ispijajući čašu tople vode s limunom, kako bi potaknula buđenje metabolizma. Nakon toga slijedi zobena kaša s bananom, čemu doda i malo sirupa od agave, a uz to popije i svoj omiljeni smooothie od borovnica.

“Kako se osjećam diktirano je onim što jedem, time koliko se odmaram i količinom vode koju pijem”

ističe Meghan Markle.

Omiljena hrana još od djetinjstva su tacosi s ribom s grilla, a najviše uživa u bijeloj ribi prekrivenoj pečenim lukom i paprikom te sokom od limete.

Što se tiče njezinih fleksibilnih vikenda, umjesto navedenog, za doručak si priušti omlet sa svježim biljem i sirom i šnitom tosta, te si jedino tad dopušta deserte.

NIJE JOJ POTREBAN OBILAN RUČAK ILI VEČERA

Budući da Meghan jede prilično jak doručak koji je satima drži sitom, nije joj potreban obilan ručak pa niti večera. Za ručak najčešće jede salatu od sezonskog povrća s piletinom ili lososom, tempehom, tofuom i jajima, a umjesto masnih umaka s jogurtom radije bira limunov sok.

Meghan također ima i odličan trik za one sate tijekom kojih mislimo da ćemo umrijeti ako ne pojedemo nešto slatko, poput popodneva kada bismo nešto sitno grickali ili večeri uz televiziju. Umjesto kaloričnog deserta ili užine, ona radije pojede nekoliko šaka badema ili šnita jabuke premazane maslacem od badema ili kikirikija te ih pospe morskom soli. Također, zatreba li joj dodatne radne energije u popodnevnim satima, umjesto za šalicom kave radije će posegnuti za čašom zelenog soka, koji smatra predstavnikom filozofije ‘hrana kao lijek’.

Dakle, Meghan nije na dijeti, nego je na određenom režimu prehrane, uz redovito vježbanje hot joge. Riječ je o intenzivnijoj vježbi na povišenoj temperaturi koju joj je otkrio trener Duncan Parviainen.

Zbog načina na koji vježbam nikad se ne želim osjećati lišenom bilo čega. Druga je stvar kad osjetite da ste postali zaluđeni nečim… Ja nisam na dijeti, već je riječ o stilu života i načinu na koji jedem”, objasnila je Meghan u jednom intervjuu, pritom dodavši kako se ne libi za večeru pojesti tjesteninu i to s parmezanom i čašom vina. Dapače, voli sama napraviti pesto umak i koristiti ga nekoliko dana za redom, s obzirom na to da može stajati u hladnjaku.

Ipak, neke namirnice uzima svaki dan i to religiozno, a evo koje su to i zašto ih je dobro jesti:

  • BOROVNICE – pune su željeza, kalcija,cinka, magnezija i vitamina C i E, a uz to čiste organizam i uklanjaju upalne procese te doprinose boljem radu mozga
  • CIMET – stoljećima se koristi i kao začin i u medicinske svrhe, a osim u prahu, može se koristiti i u obliku štapića. Primjerice, ako dodate dva štapića cimeta u litru vode, dobit ćete osvježavajući napitak koji pritom ‘guta’ suvišne kilograme. Također je odličan borac protiv upala pa čak i raka
  • CHIA SJEMENKE – kao i prethodna dva sastojka, ove popularne sjemenke imaju antioksidativna svojstva, a uz to su savršena anti-aging namirnica. Odlične su k tome za probavu i jačanje imuniteta, sprječavaju zgrušnjavanje krvi, prijatelj su dobrog kardiovaskularnog zdravlja, lagani su laksativ, a odličan su borac i protiv depresije te anksioznosti
  • BADEMOVO MLIJEKO – bademi smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti i dijabetesa te su odličan suborac u nastojanju da održite vitku liniju
  • KOKOSOVA VODA – ima brojne zdravstvene prednosti – korisna je za smanjenje težine, vraća energiju, podiže imunitet, štiti od mikroorganizama i mnogih drugih bolesti, prirodni je diuretik, pomaže u čišćenju urinarnog trakta i kanala mokraćnog mjehura, te je lagano slatka, a strašno osvježava. Uz to, kao i cimet, snižava visoki tlak i ublažava tegobe mamurluka, dok sprečava grčeve bolje od banane.

RECEPT ZA ZOBENE PAHULJICE

Spomenuli smo da vas smoothie uz dobar doručak satima može držati sitima, pogotovo ako za ovaj obrok jedete zobene pahuljice pa vam donosimo i recept za zobene pahuljice kakve jede Meghan.

Sastojci:
  • 100 g zobenih pahuljica,
  • 200 ml poluobranog mlijeka,
  • 300 ml vode,
  • prstohvat soli, malo dodatnog mlijeka,
  • preljev od izmiksanog voća po želji,
  • preprženi orašasti plodovi i sjemenke,
  • dvije banane
  • sirup od javora ili agave (no možete dodati i med umjesto ovih sirupa)

Priprema: Zobene pahuljice, mlijeko, vodu i sol stavite u lončić. Kada smjesa počne ključati, polako ju miješajte koristeći drvenu kuhaču i pustite da krčka još koju minutu. Ulijte smjesu u toplu posudu ili posude jer ova količina može biti i za dvoje. Dodajte malo dodatnog mlijeka oko rubova. Na kraju dodajte preljev od voća po želji i servirajte.

Dodaj Komentar

Kliknite ovdje da biste objavili komentar